2009 m. balandžio 10 d., penktadienis

Man nepatinka eiti į darbą, geriau jau pamiegočiau






"7 meno dienų" naujausiame numeryje parašyta apie galerijoje "Arka" atidarytą austrų menininkų parodą "Vise versa art Linz". Ne itin susikaupus, matyt per menko lygio parodėlė, nepalyginsi su mūsų vietiniais šedevrais - Pirosmanio paroda ;)








Ir visgi atspausdintos laikraštiniame popieriuje reprodukcijos mane sudomino. Reiktų nueiti, gal tikrai mano mentalitetas koks nors austriškas, o ne pakylėtas meniškai lietuviškas...








Susiradau Astrid Esslinger tinklapį ir su malonumu peržiūrėjau jos darbus: štai taip


autonomy




She Has Enemies

4 komentarai:

  1. Man visai nepatinka tos Astrid Esslinger klaikios teplionės, negražu man, neįdomu.

    Vietoj visų tų jos ponių geriau jau rinkčiausi tokį paveiksliuką:

    http://farm4.static.flickr.com/3427/3394045965_659fb1695f_o.jpg

    Bet, žinoma, dėl skonio nesiginčiosim. :) Jau minėjau, kad esu kičo mėgėjas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. O man visai patiko, ne viskas zinoma, bet patiko. Labiausiai man patiko paveikslai su plaukiojanciais zmonemis, bei serija su moters su vaiku, be to tas daugiatikas, kuri Tu, Vilnie, idejai. Man grazu savo tokiu atsainiu poziuriu i technika, vienodomis spalvomis, bet koncentruojantis i gyvenimo kasdienybes ideja.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man patiko tų paveikslų nuotaika ir kaip Tu, Mini, taikliai pasakei - atsainus požiūris į techniką.
    Litmenyje irgi yra trumputė šios parodos recenzija su galutine išvada - mes ne blogesni, viską taip pat mokam padaryti... Kažin, ar kada nors išnyks tas lietuviškas susikompleksavimas, kai be galo patys save niekiname arba priešingai - įrodinėjam, kad mūsiškiai irgi taip moka, ir dar geriau.
    Na ir gerai, kad moka, kad padaro. Tik kažkodėl viską bando pristatyti kaip savo išradimą, o ne žinomo pakartojimą. Vamzdį mes išradome, mėsos portretus mūsiškis išsigalvojo (Kmita Kultūrpolyje mandagiai parašo,kad galėjo menininkas nesikuklinti ir papasakoti, kad mėsa yra mėgstama tam tikros srovės menininkų medžiaga).
    Menininkai man visada atrodė tikri kosmopolitai, kuriems valstybių sienos neturėtų egzistuoti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Minis pavadino daugiatiku, o aš pavadinčiau - sukarpyta kadrais fotosesija.:)

    Keistas Fantos tas mėgavimasis kiču. :)

    Man Astrid potėpiai pasirodė drąsūs, greiti ir tikslūs. Kažkiek primenantys animacines technnikas, kažkokie tęstiniai eskizai, projekto škicavimai... Visai fainai.

    AtsakytiPanaikinti