2009 m. kovo 31 d., antradienis

Šiek tiek sau, šiek tiek kitiems

Kai užėjusi į LRT tinklapį pamatau prie skelbiamo teksto tokią nuotraukėlę, tai būtinai puolu skaityti, nes naujienos ar net senienos apie knygas mane labai domina. (patikslinu: anksčiau vietoj asmens nuotraukos buvo įdėta knygų nuotraukėlė, tai ji patraukė mano dėmesį)

Šį kartą apsirikau - arba jau keičiasi tinklaraščio samprata.

Prie knygų paveiksliuko pateiktame tekste V.Savukynas kalba apie tinklaraštį, ir net ne savo, nors ir įdeda nuorodas į savąjį tinklink, o apie Liutauro Ulevičiaus tinklaraštį, tiksliau - klausinėja L.Ulevičių:

Citata:

Kokią naudą davė tinklaraščio rašymas?

Svarbiausia, dabar lengvai randu senas mintis ir argumentus. Taip pat šiek tiek naujų žmonių, šiek tiek geriau mano gyvenimą žino man artimi žmonės, šiek tiek viešo įvaizdžio (ačiū, Google :).

[...]


Ar taip buvo nutikę, jog į jus kreipėsi asmuo ar įmonė nepatenkinta dėl jūsų įrašo tinklaraštyje? Jei taip buvo, gal galite papasakoti, kaip sprendėte konfliktą?

Dėkojančių – buvo (pavyzdžiui, esu kritiškai nagrinėjęs vienos lietuviškos įmonės produktų rinkodarą – gavau laišką su padėka, jog domiuosi ir nagrinėju), piktai reaguojančių komentaruose pasitaiko (pavyzdžiui, esu kritikavęs vieną nekilnojamojo turto vystymo bendrovę už beveik atvirą melą), tačiau grasinimų dar nebuvo – manau, mano tinklaraštis nėra tiek svarbus, kad jam kas nors skirtų itin didelę reikšmę.


žr. Pasabos sau pačiam internete


P.S. Fantai vėl linkiu malonių semasiologinių tyrimų apie žodį 'pasabos'. Įdomu, ką mielas (taip pat) V.Savukynas tuo norėjo pasakyti? :)


6 komentarai:

  1. Įdomu, kodėl prie mielo Savukyno, prie mielo Spurgos, prie mielo Iškausko kabinėtis niekada nekyla noro. Turbūt, atsakymas aiškus. Nuobodūs jie, neužkabina jų rašiniai niekuo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. pasaba - asaba, bet antrarūšė.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Citata:

    "Ar sutiktumėte už pinigus parašyti straipsnį, kuriame girtumėte prekę, paslaugą, politiką?

    Galbūt, jeigu tuo ką rašyčiau, nuoširdžiai tikėčiau – tiesą rašyti už pinigus galiu. Kitas dalykas – tai visada turi būti pažymėta ir aiškiai atskiriama kaip reklama. Meluoti vardan pinigų sutikčiau tik paskutiniu atveju, t. y. jeigu tai liktų vienintelė galimybė pragyventi."

    Spėju, kad Liutauras turėjo omenyje kur kas tragiškesnes pasirinkimo aplinkybes, nei vientinteliu būdu - pastoviu melu užtikrintą pragyvenimą. Nors, stebint kas darosi aplinkui, tai tokių atvejų arba taip besielgiančių - tūkstančiai.

    AtsakytiPanaikinti
  4. 1.Pasaba - asabos patarėjas;
    2.Pasaba - asabos pavaduotojas;
    3.Pasaba - asabos parankinis;
    4.Pasaba - vieno nenugriauto botelio kodinis pavadinimas.

    AtsakytiPanaikinti
  5. VyneTu, man kaip tik patiko Tavo pacituota mintis tuo, kad neapsimetinėja žmogus kažkokia davatka. Melas daug kam yra pragyvenimo šaltinis, todėl labai griausmingi pareiškimai, kad "aš tai niekada, jokiu būdu" man atrodo jau melas :)
    O tie - save reklamuojantys kaip tyrumo ir dorumo įsikūnijimą, - sukelia tik nepasitikėjimą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man patiko pats atvirumo faktas, tačiau toks lengvas pasiteisinimas mane vis dar lengvai šokiruoja.

    AtsakytiPanaikinti