2009 m. gegužės 17 d., sekmadienis

Popso šventės ir kasdienybė

Teko įsijungti Mezzo programą, nes net kultūringiausioji lietuviška TV programa - LTV2 - jau nebeapsieina be žymios dozės popsinių gabalų. Kartojami kažkokie "geriausieji LTV koncertai", koncertuoja kažkokios niekam nežinomos grupės, dar galima užtikti jau iš LTV ekranų nepasitraukiančią Z.Kelmickaitę, skiedžiančią kaip ji bendradarbiavo su V.Kernagiu - "jis buvo atsakingas už kultmasinę veiklą, o aš - profsąjungos pirmininkė". Taip, panašu į tuos V.Vysockio draugus, staiga pridygusius šimtais po jo mirties...

Bet vakarykštė popso šventė - Eurovizija - kaip visada man patiko. Nors jau pamačiusi renginio vedėjus Alsu ir Urgantą supratau, kad popsiškesnis variantas galėjo būti tik su Galkinu. Neturėjau galimybės pamatyti pusfinalių, todėl visi pasirodymai, įskaitant ir Šavrovo, man buvo visiška naujiena. Galiu prisipažinti, kad buvo tokių pasirodymų, nuo kurių sublogavau. Ukrainietė, graikas, auksapilvis iranietis su auksakoje azerbaidžaniete, kitokio pilvo demonstruotoja turkė. Nervavo lėlė Barbė iš Albanijos, visiškai nykūs rumunė ir danas. Nesudomino gražiosios blondinės iš Islandijos ir Ispanijos. Man patiko visi pasirodymai, kuriuos atlikėjai dainavo savo kalba. Net juokingasis svajingai į tolumą žiūrintis bosnis nė kiek nepiktino. :)

Suprasdama, kad baltarusiškas norvegas visgi turėjo šviesaus šarmo ir visai simpatišką dainelę, jam pretenzijų dėl laimėjimo nekelčiau. Bet labiau buvo įdomu žiūrėti į pasenusią Patriciją Kaas - visgi daug reiškia tikras profesionalumas, o ne popsinis laikinas suspindėjimas. Tikrai maloniai atrodė estės, pritariu Fantai. Man dar patiko duetas iš Izraelio - vaizdas įsimenantis. Rusė buvo man naujas veidas, buvo į ką pažiūrėti ir paklausyti. Suomiai kaip visada originalūs, portugalai - portugališki, armėnės nuliūdino su tais angliškais šūksniais "shake your body" iš gražiais nacionaliniais kostiumais pasipuošusių atlikėjų. Moldova ištikima čigoniškai melodijai, o dėl Weber'io dainos belieka tik palinguoti galva, nors ir simpatiška atlikėja gražiai dainavo.


Bet todėl ir įdomu, kad visi tokie skirtingi.





7 komentarai:

  1. Įdomiai žiūrėjosi Izraelio atstovės, tačiau kaip matėme daug kas traktuoja žiauriau, kaip duoklę politkai.

    Norvegas buvo labai berniokiškai žaismingas ir kaip Tu teisingai įvardijai - simpatiškas! Plius ir dainelė su įsimenančiu motyvu. Vienų vadintas norvegų Hariu Poteriu, man jis labiau atrodė Enrikės Iglesio kopija. :)
    Bosnis tai man pasirodė tarp tų neretų išimčių, kurio patekimas į finalą paprastai neaiškinamas argumentais apie dainavimą, vokalą ir scenografiją. :)
    Rusė Prichodko man nepatiko, nors klipas, aišku, prabangus, bet ne zašla man, kaip jie patys sako.
    Man dar patiko GB atstovė.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Baltarusiškas norvegas - tipiškas "trečias brolis kvailys", Ivanuška-Čeburaška :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tinkamas anonimiško apibūdinimas :) Todėl ir derėjo Alexanderio išvaizda su daina :)

    Vynetu, gal jau pastebėjai, kad politika man neiššaukia blogavimo ir laikau ją viena iš gyvenimo sričių.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Deja, nesu toks pastabus, kad pats tą būčiau galėjęs konstatuoti, bet kai pirštu beda- bent jau linkteliu! Taigi linksiu dabar... :D
    Malonu girdėti, kad blogavimas praėjo. :)

    Apie baltarusį - "trečio brolio" sėkmės strategija pasiteisina!:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man buvo idomu paziuret i Fantos nurodyta Estu merginu pasirodyma. Nors atrodo nesiklausau labai daug muzikos, o ypac sunku butu prisiminti kada paskutini karta buvau popso koncerte, bet Estu merginu pasirodymas, mane stebino savo kuno kalba, tiksliau jos absoliuciu neatitikimu nei muzikos nei zodziu nuotaikai. Toks vaizdas, kad jos buvo labai susivarziusios, nors tikiu, kad tai yra tiesiog nacionalinis bruozas. Bet ju daina man taip pat patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mini, ar ir estiškai supranti?
    Nes man estiški žodžiai, kai nesuprantu jų prasmės, irgi atrodo susivaržę. Taip ir daina atrodė estiškai romantiška, t.y. l.santūri ;)
    O kūno kalbos tame renginyje buvo iki valiai. Jau kaip aiškiai kūniškai "pašnekėjo" ukrainietė, graikas ir turkė... :D
    Nutyliu apie atlikėją iš Vokietijos, kurio dainos sumanymas irgi siejosi su kūniška kalba ir atsisagstė marškinius dainininkas reikiamu momentu. Bet man jo išvaizda neatrodė panaši, kad jį domintų ta seksuali pupytė, gal todėl jo kūniška kalba man atrodė neįtikinanti ;) Bet nepeikiu šito pasirodymo, nes buvo gražiai iliustruotas :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ne, Vilnie, estiskai nesuprantu, bet juk gali girdet, kokiu ritmu jos dainuoja bei koks muzikos ritmas. Turiu pasakyt, kad man klausantis ju dainos galva pati pradeda kinkuot, o jos visos kaip akmenines stovi ar sedi. Grazu, bet kazkaip neiprasta. O vertima tos dainos galima rasti internete, tingejau skaityt bet kazkas apie dykumas ir apie klajoklius.
    Apie kitokia kuno kalba net nekalbejau. O is viso eurovizn maciau tik si estiska nes Fanta reklamavo.

    AtsakytiPanaikinti