2009 m. rugpjūčio 28 d., penktadienis

Pabaiga


Kai dar anais laikais turėdavau popierines užrašų knygeles, tai pasiekus paskutinį puslapį apimdavo šioks toks graudulys. Visgi pripranti per laiką prie knygelės dydžio, formos, spalvos. Ir neišmesdavau, o padėdavau į stalčių, nes juk lieka joje tiek geros informacijos: receptai, knygų sąrašėliai, net kelionių įspūdžiai. Ir prarastų draugų adresai...

Nebelabai paskui man tų pripildytų knygelių prisireikdavo, bet visgi :)

Tai tiek. Galima tai pavadinti ir blogerio bankrotu - firma užsidaro, pretenzijų nebepriima.

Citata:
...pamažu tolstu nuo savo prigimties, taip pat nuo žmonių -
mano augančio amžiaus procesas- .... ..


P.S. Beje, komentarams čia vietos jau nebėra, knygutė prisipildė... :)

O aš džiaugiuosi, kad Fanta atsižvelgė į mano pageidavimą ir atidarė pas save skyrelį norintiems pasisakyti “ne į temą”… Štai šito man ir užteks. Juk iš kur kilo ta mano krizė? Kai pamačiau po eilinio Troy pakvailiojimo mano gerbiamo žmogaus atžvilgiu, kad labai jau man atsibodo tie paaugliški išpuoliai. Ir dar atbėgę tokie pat pliurpos pritarinėja... Man atgrasus per didelis susireikšminimas (kuriuo, beje, serga ne tik paaugliai), tačiau tenka pripažinti, jog pati irgi tokį stilių palaikiau. Todėl aplamai praėjo noras kalbėti (skelbti). Grįžtu prie vienadienių pastebėjimų, be pranešimo statuso. Komentaras yra komentaras, jis ne toks svarbus, daugelis komentarų ir neskaito. Taip visiems bus geriau.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą